Optimizacija spletnih strani je ena ključnih zadev za uspešno poslovanje podjetja, ki želi preko spleta prodajati svoje izdelke ali storitve. Če optimizacije strani ali trgovine ne naredite, potem vaša spletna stran ne bo vidna v iskalnikih, to pa je enako, kot če imate lokal na mestu, kjer mimo ne pride nobena potencialna stranka. Pravilna optimizacija spletnih strani je nujna, če hočete imeti dobro prodajo preko spleta. Dobra optimizacija usmerja promet ljudi na vašo spletno stran tako, da je vaša spletna stran v iskalnikih na prvih mestih glede določenih ključnih besed.
Kaj spremeni optimizacija spletnih strani?
Optimizacija spletnih strani je ključna, da vas vaše stranke takoj najdejo v iskalnikih, ko vpisujejo določene ključne besede in iskalne nize v iskalno vrstico. Pri zadetkih v iskalniku se mora pojaviti vsaj na prvi strani iskalnika, drugače stranke vaše spletne strani ne bodo videle, ker skoraj nihče ne brska naprej po naslednjih straneh iskalnika, ampak pogleda le nekaj prvih zadetkov. Redko ljudje brskajo še do tretje strani, naprej pa sploh ne. Je pa to seveda odvisno tudi od produkta ali storitve in kaj res stranke potrebujejo.
Da bi bila optimizacija spletnih strani karseda učinkovita, je treba določiti glavne ključne besede, po katerih se bo optimizirala stran. Začne se že pri programski kodi, ki mora biti preprosta in taka, da se spletna stran hitro nalaga, da stranka ne pobegne s spletne strani že na naslovni strani, kar je za spletno stran slabo in jo iskalnik zato rangira nižje od konkurence.
Optimizira se tudi vsebina spletne strani
Optimizacija spletnih strani obsega tudi samo vsebino spletne strani, ki mora biti pravilno napisana ter optimizirana na prave ključne besede. Tudi dolžina besedila mora biti pravilno odmerjena, da bodo bralci na strani dovolj časa, da bo iskalnik tako stran smatral za dobro in koristno bralcu ter jo uvrstil visoko v iskalnik.
Nenazadnje optimizacija spletnih strani glede vsebine pomeni tudi redno pisanje blogov in prodajnih člankov, ki tudi preusmerjajo promet strank na vašo spletno stran. Hkrati pa iskalniku povedo, da je stran živa in raste, se širi in je vredna zaupanja.
Vsebino je dobro, da redno piše nekdo, ki zna napisati optimiziran članek in ve kdaj ter kako ga objaviti, da bo imel največji učinek. Zaradi tega je treba slediti smernicam v digitalnem marketingu, ki se tedensko in mesečno precej spreminjajo. Zato najuspešnejša podjetja opravljajo svoj posel in optimizacijo prepustijo strokovnjakom, ker je to najbolj učinkovito ter najceneje.
Kateri koraki so še pomembni pri uspešni optimizaciji strani?
Dobra optimizacija spletnih strani zahteva tudi optimiziranje slik in videa na sami spletni strani. Slike morajo biti prav poimenovane in na spletišču tudi optimizirane v skladu s ključnimi besedami. Obenem spletna stran ne sme biti preveč optimizirana, ker jo potem iskalnik kaznuje z nižjo uvrstitvijo. Pomembno je tudi število slik, ki so objavljene na spletni strani ali v članku glede na dolžino besedila.
Poleg tega morajo slike biti tako optimizirane, da so čim manjše in ne obremenijo spletišča, da bi se počasi odpiralo, kar zopet stranke odvrne od tega, da bi počakale na vsebino strani in gredo stran. Te so izgubljene za vedno. Dejansko imamo na razpolago le nekaj sekund, da pritegnemo stranko in jo potem s pravilno optimizacijo tudi obdržimo na strani.
Pravilna optimizacija spletnih strani pomeni tudi dobro prodajo artiklov ali storitev. Sama vsebina bo strankam dala občutek domačnosti, koristnosti in zaupanja, da bodo prav pri vas kupile izdelke ali storitve in ne pri konkurenci. Zato morate stranke nase opozoriti, jih pritegniti in obdržati.
Pri pravilni optimizaciji je super, da znate optimizirati tudi število vhodnih in izhodnih povezav na vašo spletno stran ter ključne besede v njih. Tako bo iskalnik vašo spletno stran še bolj cenil ter jo uvrstil visoko češ, da je koristna za ljudi, ki najdejo pri vas prave vsebine za sebe, kar je tudi namen spletišča in usmerjanja prometa s pomočjo iskalnika k vam.