Ljudje smo praktično na vsakem koraku obkroženi s številnimi dražljaji, ki prihajajo z okolja. Ker tolikšne količine dražljajev ne moremo predelati, smo se naučili te dražljaje preprosto ignorirati. Posledica tega pa je vse manjša priljubljenost in učinkovitost številnih povprečnih oglasov, saj jih preprosto ne opazimo več. Če ste se tudi vi znašli pred dilemo, kako privabiti nove kupce in pozitivne številke, je vsebinski marketing pravi veter za jadra vašega podjetja.
- Ljudje iščejo informacije v člankih, ne v oglasih
Vsebinski marketing je vrsta oglaševanja, ki na prvi pogled ne izgled kot oglas, saj krši prav vse zakonitosti, ki veljajo na področju oglaševanja. Gre namreč za različno dolga besedila, članke, v katerih je predstavljena neka vsebina, v katero pa je vključena tudi krajša predstavitev ali omemba izdelkov ali storitev vašega podjetja.
Gre za odlične odgovor klasičnemu načinu oglaševanja, ki poudarja kratke, izvirne in sporočilne oglase, ki smo se jih ljudje že prenajedli in jih ne opazimo več. Večina nas namreč nove informacije želi poiskati v različnih člankih, ne ve oglasih, ki ne uživajo več visoke stopnje našega zaupanja.
Z vsebinskim marketingom tako dosežete, da ljudje preko branja člankov spoznajo vaše podjetje in izdelke ter tako razvijejo tudi večje zaupanje v vas.
- Pomembna je zgodba
Nove smernice v oglaševanju izdelkov narekujejo tudi to, da v poplavi različnih podobnih produktov na trgu ljudem ni pomemben le sam produkt, ampak tudi zgodba, ki stoji za njim. Pri vsebinskem marketingu lahko zaigrate prav na to noto in ljudem predstavite zgodbo, ki stoji za izdelkom na bolj oseben način.
- Osredotoči se na to, kar ljudi zanima
Z vsebinskim marketingom ljudje tudi lažje odkrijejo vaše podjetje in si ga bolj zapomnijo. Pomembno je le, da se osredotočite na široko paleto različnih vsebin, ki jih boste vključili v svoje prispevke v sklopu vsebinskega marketinga. Tako si povečate možnosti, da boste pisali točno o tem, kar ljudi zanima. In če bodo ljudje v vaših prispevkih našli odgovore na svoja vprašanja, bodo veliko raje tudi kupili katere izmed predstavljenih izdelkov.
- Grajenje skupnosti
Zlasti, če se vsebinskega marketinga lotite na način pisanja bloga, vam bo v kratkem času uspelo graditi zvesto skupnost bralcev, ki bodo komaj čakali, da dodate kakšne nove vsebine. Dober odnos s strankami pa pomeni veliko manj slabe volje pri reševanju morebitnih reklamacij in več zadovoljnih priporočil.
- Cenovno ugodnejše v primerjavi s klasičnim oglaševanjem
Vsebinski marketing je tudi cenovno ugodnejši kot običajno oglaševanje, saj ne potrebujete grafičnega oblikovalca, snemalca in fotografa, le dobrega pisca.
- Izkoristi SEO optimizacijo spletnih strani
Vsebinski marketing pa se zelo dobro povezuje tudi s SEO optimizacijo spletnih strani. Tako vam bodo ob upoštevanju določenih pravil in algoritmov prispevki na vaši spletni strani pomagali, da bo se bo vaša spletna stran pojavljala na prvih mestih pri Googlovem iskanju, brez da bi za to morali odšteti dodaten denar. Pomembno je le, da imate čim širši nabor člankov z različnimi ključnimi besedami, ter da vaši članki niso sami sebi namen, ampak da vsebujejo koristne informacije, zaradi katerih se bodo obiskovalci radi vračali na vašo spletno stran.