Ne glede na to, ali ste malo ali veliko podjetje, je vaš cilj zelo verjetno povečanje prodaje in s tem povečanje zaslužka. Zaslužek na spletu si lahko povečate tako, da najamete podjetje, ki se ukvarja z izdelavo oziroma optimizacijo spletnih strani, nekaj preprostih trikov pa lahko implementirate tudi sami in tako poskrbite za več prometa.
Objavite na svoji strani oziroma socialnih omrežjih zgodbe zadovoljnih strank. Saj veste, da dober glas seže v deveto vas in da se dobro blago samo hvali. Dovolite, da vest o vašem podjetju širijo kar vaše zveste stranke. Objava oglasov na različnih platformah je sicer dober način pridobivanja pozornosti, a dejstvo je, da bodo nove kupce še mnogo bolj kot oglasi pritegnile pozitivne izkušnje ljudi, ki so pri vas že opravili nakup. Povečajte si zaslužek na spletu tako, da stranke povabite, da o svoji pozitivni izkušnji poslovanja z vami napišejo nekaj besed. Lahko jim v zameno ponudite kakšno drobno pozornost – v obliki darilca, popusta pri naslednjem nakupu …
Ne skoparite z darilci. Ne samo v zameno za opis dobre uporabniške izkušnje – tudi sicer vam priporočamo, da strankam ponudite čim več brezplačnih stvari. Morda se sliši popolnoma v nasprotju s tem, kar želite doseči – brezplačni izdelki in storitve bodo vendar negativno vplivali na vaš zaslužek na spletu, kajne? Pa ni čisto tako. Ljudje namreč podjetja, ki svojim strankam ponujajo raznorazna promocijska darilca, dojemajo kot bolj prijazna in se raje vračajo k njim. Kupcem lahko podarite na primer popust pri naslednjem nakupu, katerega višina je odvisna od zneska, ki so ga prejšnjič pustili v vaši trgovini (»del nakupa vam vrnemo v obliki popusta pri naslednjem nakupu«), darilce, tester ali brezplačno poštnino ob nakupu nad določenim zneskom ali kar tako …
Pot z darilci lahko uberete tudi, če želite povečati svojo bazo za pošiljanje e-pošte – bogata baza potencialnih kupcev je izjemno pomembna, da si povečate zaslužek na spletu. Vse, kar morate storiti, je, da strankam ponudite neko darilo v zameno za njihov e-poštni naslov. Tu imate veliko možnosti, kaj izbrati za darilo, najlaže pa je, da jim ponudite nek dokument s koristnimi informacijami, ki jim ga po tem, ko vpišejo svoj naslov, avtomatsko pošljete nanj.
Stranke pritegnite s ceno. Trik, ki se ga poslužuje marsikatero podjetje, da si poveča zaslužek na spletu, je postavljanje različnih ravni cen. To je psihološki trik, ki vam bo pomagal prodajati tudi nekoliko dražje izdelke. Vse, kar morate storiti, je, da kupcem ponudite izdelek, ki je še malo dražji od tistega, za katerega jih želite prepričati v nakup. Če recimo prodajate čevlje in želite prodati več parov za 100 evrov, dodajte v ponudbo še kak par, ki stane 150 evrov. Večina ljudi se bo najdražjemu paru izognila in bodo raje posegli po nekoliko cenejšem, pa tudi tisti, ki bodo izbrali ravno dražjega, bodo seveda pozitivno vplivali na vaš zaslužek na spletu, tako da v vsakem primeru zmagate. Ob dražjem paru se bo stranki nakup cenejšega zdel kot prihranek. Podobno delujejo popusti. Če postavite pred kupca dva podobna para čevljev, ki oba staneta 100 evrov, nato pa pri enem na etiketo napišete višjo ceno, jo prečrtate in napišete, da je 100 evrov cena s popustom, se bo kupec prej odločil za »znižane« čevlje. A ker ta praksa lahko predstavlja kršitev zakonodaje, se morate poslužiti drugačne taktike – na primer te, opisane v začetku te točke.
Zaslužek na spletu si lahko povečate z nekaj precej enostavnimi taktikami. Vse vključujejo osnovno poznavanje človeške psihologije – seveda boste, če boste pri kupcih znali »pritisniti na prave gumbe«, posledično tudi več zaslužili. Dajte kupcu občutek, da je za vas glavni, in vaš zaslužek na spletu bo pridno rasel.